reklama

Bohatý muž môže mať každú

Túto zdrvujúcu zvesť som sa dozvedela v mimoriadne dôveryhodnom časopise. Autorka, ako jedna z nás, ma potešila nezvyklou úprimnosťou, ale zároveň dosť znepokojila. Predstavila som si totiž kritickú situáciu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (40)

 Idem si tak po ulici, pri mne pribrzdí Bentley, z okienka sa vykloní milionár gerontofil a zaševelí: „ Ou jé, bejby, si tá pravá, poď mi liečiť materinský komplex.“ Ja hodím na chodník nákupnú tašku s cuketami a bezlaktózovým mliekom, naskočím do káry snov a idem, lebo veď každá ide. Domov pošlem sms, reku nečakaj a nauč sa konečne variť. Ja idem za šťastím. Vďaka za tých 26 rokov.

 Lenže, lenže. Ako tak čítam ďalej, zisťujem, že, keďže je bubáčik bohatý, má právo len na to najlepšie a očakáva, že zo seba vyšťavím sexi maximum. Inak z platinovej kreditky nebude nič. Očakáva výkon, čo znamená, že budem vo fitku cvičiť ako kobyla na Veľkú Pardubickú a budem mať vytrímované všetky chĺpky a vlásky, pazúriky jednotnej dĺžky, skrátka ako erdelteriér na krajskej výstave psej krásy. Samozrejmosťou sú šaty, topánky a kabelka v cene úspor do druhého piliera, no dobre, tak kabelka na hypotéku, nepreceňujme svoje budúce dôchodky. Ladná chôdza, žiadny hrbáč od Matky božej krížený s de Peyracom, čo je moja bežná presunová technika. To všetko by som možno zaslepená láskou, po zhliadnutí výpisu z listov vlastníctva môjho nového miláčika, zvládla. Keby však prišlo na to, zavrieť ústa, nerýpať, byť dekoratívne permanentne užasnutá z jeho 50 odtieňov sivej, bolo by po kšefte. Pardon, po vášni. Skôr zomriem, ako prestanem ironizovať. Respektíve, určite už budem konečne na zomretie, ak prestanem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Úprimne, neverila som vlastným očiam, keď som čítala zbierku rád ako pre Scarlett O´Hara od čiernej pestúnky. Na sociálnych sieťach, kam som okamžite vybehla s príslušným statusom, sa mi moje hnusné kamarátky vysmiali. Zapochybovali o mojej duševnej stabilite, keďže som zakúpila ženský žurnál, určený pre kategóriu cca do 25. Raz za čas však chcem poznať módne trendy, tak som zhrešila. Ale už to neurobím. Radšej si dám za ušetrené nejaké veselé smúthí a nebudem ohrozovať svoj žlčník návalmi zlosti. Vlastne mi je skôr smutno. Z tej povrchnosti, k nabádaniu ku konzumu, k podprahovému znižovaniu dievčenského sebavedomia, lebo veď dokonalých je málo, k adorácii prachov a zbožšťovaniu ich majiteľov, z predpokladu, že na vrchole hodnotového rebríčka dievčat sú len peniaze. Ja tomu neverím. Poznám mladé ženy, ktoré majú hlavu niekde celkom inde, také, pre ktoré je ich samostatnosť alfa a omega, také, ktoré by nevymenili knihy za solárko. Skrátka, neverím, že za určitú sumu je na predaj každá. Vlastne, som si istá. Takže idem urobiť niečo z tej cukety.

Beáta Grünmannová

Beáta Grünmannová

Bloger 
  • Počet článkov:  120
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Beata Beregrad Grünmannová Babička Lívia sa vracia na miesto činu. Zoznam autorových rubrík:  FilmyHovory s Jozefom GObčasný týždenníkAmnestieBoxovacie vrecevylovené zo sociálnej sieteKnihyRetro knihyKulinárske nebo pekloZa dveramiMiniatúryKošické kultúrne okienkoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu